Rajtunk múlik ugyanis, hogy kezdetben aprócska előretolt helyőrségünk miként gyarapszik mind a nyersanyagok mind a katonák számát tekintve, s persze ez a gyarapodás nem ok nélküli; harcba szállhatunk a világunkat megrontó gonosszal (single player kampány) vagy többi sorstársunkkal, mert nehogymár ők legyenek a világ hősei (multiplayer).

A fő nyersanyagaink egyébként a lila portal kövek, ezek határozzák meg mennyit támadást indíthatunk. Ezen támadások eltérő számú portal követ igényelnek, és “mikor tele a kamra” akkor sem fogunk dúskálni bennük.

És talán itt jön be legerősebb húzócímnek az IAP megoldás, ugyanis ha ilyen köveket közvetlenül nem is, de közvetve, Gem-eket vásárolva és azokkal fizetve már tudunk szerezni. A Gem-ek meg persze valódi pénzért vehetők, szóval el lehet szállni hamar, ha az ember belendül. Én mondjuk csak a starter pack-ot vettem meg, az a játék elején tényleg jól jött, és nem is volt drága.

Maga a játékmenet nekem nagyon bejött, eléggé ráfüggtem a cuccra már pár hete – és van magyar klán is, amihez érdemes csatlakozni. Azt viszont észrevettem, hogy bár egy klánon belül van mondjuk 30 játékos, de abból jó, ha 10 aki valóban aktív – és ez a legtöbb klán esetében így van.

Vannak időszakos “versenyek”, ahol ha mi illetve klánunk jó helyezést ér el (értsd: minél több ellenfelet gyaktunk le) akkor kapunk bónusz cuccokat, titánokat, relikviákat.

Utóbbiról annyit, hogy ezeket tudjuk a titánjankra aggatni, na de kik azok a titánok? Ők töltik be a hasonló játékokban szereplő hero szerepet. Erősek és szívósak mint a barom, na és persze minél több csatában vesznek részt, úgy vállnak egyre brutálisabbá. A Fuse almenüben akár több titán erejét is bele lehet olvasztani egy titánba, gyorsítva a fejlődést. Ők vezetik a csatát, a többi katona sokszor inkább töltelék, de persze ott is megvan a lehetőség a taktikázásra, lévén van sima gyalogos katona, íjász, lándzsás, és speciálisabb karakterek. Ezen egységek is mind mind fejleszthetők persze.

A játék meglehetősen összetett, így nagyon nem is térnék ki rá, viszonylag sok felfedezni való várja az újoncokat – és ott van egy igen vaskos help részleg, amit érdemes átnyálazni időről időre…

Amiről még szeretnék viszont beszélni, az a grafika. Ez a helyőrséget illetően meglehetősen lenyűgöző, csörgedezik a patak, a háttérben hegyek, ki vannak dolgozva az épületek is… és harcban mind a csatatétr, mind a titánunk igencsak hangulatos és rendben van. Viszont mivel egy-egy csatánál nagy tömegeket mozgat a játék, valahol be kellett hozni némi kompromisszumot, és ez a katonákon látszik meg. Ők fejenként 3 pixelből állnak és olyan darabosan mozognak mint a benyugtatózott zombik, szóval mikor a csata végén mindenki boldog, hogy mehet haza sörözni, és rájuk zoomol a kamera… hát először azt hittem ez valami renderelési hiba. De nem, csórik ők ilyenek, valóban néhány pixellel élik le gyarló életüket – de sebaj. Ezen túllépve a grafika általánosságban nézve tök jó, a játékélmény megvan, a szórakozás pedig sok-sok órára garantált. Én jelenleg a Samsung féle Game Launcher statisztikája szerint cirka 20 órát raktam bele a játékba, és ezzel nálam bekerült a top 3 mobilos játékba, amivel a legtöbb időt töltöttem eddig.

Érdemes kipróbálni! 😉

 

Dawn of Titans
Dawn of Titans
Price: Free+

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here