Régebben a marketing arról szólt, hogy bejelentettek valamit, mentek a reklámok, szóval hivatalossá vált. Aztán jöttek a szivárogtatók akik eleinte minden bizonnyal ténylegesen azért jutottak insider infókhoz mert a tűz közelében voltak, és nem bírtak magukkal – akár az állásukat kockáztatva ezzel.

Aztán a cégek szép lassan felismerték, hogy ezekre az insider infókra jobban harap a nép mint egy óriásplakátra a Time Square-en, így (én legalábbis biztos vagyok ebben) megjelentek a hivatásos szivárogtatók is. Azok, akik látszólag csak elhintenek infót, de ezt már a cégek engedélyével, közreműködésével teszik.

Nagyon mást nem tudok elképzelni a Pixel 3 XL esetében sem, lévén ezt most egy taxiban hagyták, hogy kiváló minőségű képek készülhessenek róla. Látható, hogy a készülék folytatja az elődök hagyományait ami a külsőt illeti, illetve ott van a manapság elmaradhatatlan notch is.

Persze nem most látjuk először a Google újdonságát, hisz volt már az elmúlt időszakban metrós kép is:

Na meg egy olyan ami a teljes pakkot ábrázolja:

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here